Nadruki kraków solec

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na prezencję w reklamie jest po prostu nadruk. To przecież logo firmy jest jej identyfikacją oprócz towaru, usługi bądź całej marki; jest namową w reklamie albo kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie interesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do panienki po ciemku. Nikt, poza nas nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk można stworzyć w sumie na każdym przedmiocie w zależności od produktu a przy tym rodzaju reklamy. Osiągany jest różnorodnymi technikami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) albo subli-flock. Wybór metody jest istotny dla dostania celu sprzedającego.
  Mnóstwo drukarni prześciga się w swoich propozycjach poprzez wszechstronną obsługę od schematu do skończonego wyrobu. Sami użytkownicy także mogą zaproponować własne projekty w sposobie wykonywania nadruku.
  Najbardziej znane gadżety na których stosowany jest nadruk to: torby, rzeczy piśmienne, kubki, narzędzia a przy tym latarki, rozmaitego rodzaju tekstylia.
  Wszystko rozpoczyna się od komputera gdzie powstają zarysy graficzne w stosownym formacie. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). Następnie projekt „przenoszony” jest na artykuł.
  Reperkusja naoczna a także stabilność nadruku zależy przede wszystkim od dwóch newralgicznych elementów – jakości użytych farb a także kontroli i przestrzegania żądań potrzebnych do słusznego utrwalenia. 
  Rodzaje farb, które są używane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe oraz farby rozpuszczalnikowe.


Możliwość komentowania jest wyłączona.